Facts about EM in Wien

Som ni kanske vet, sa är jag här i Wien, Österrike just nu. Här är det EM i Badminton och vi är fyra som aker hit och lirar badminton plus en som inte lirar:

Jag, närmare presentation behövs väl inte? =)
Magnus Ryttervik, Stockholm, min medryttare i herrdubbeln.
Ake Malmheim, Härnösand, comebackar efter bortvaro pga familjebildning.
Niklas Wanjura, Malmö, 2.00 meter lang lirare som debuterar i landslaget.

och sist men inte minst:

Yngve Ingvarsson, förbundskapten, mangarig badmintonlirare med skägg. =)

För er som vill se bilder och fa lite uppdaterade information kan vända er till Niklas blogg :
steelduck.blogg.se.
Han uppdaterar sa gott det gar med bilder och lite texter där.

Ja, jag far tacka för mig för denna gang, har inte mer tid att sitta och skriva mer just nu.

Hej svejs pa er svenskar!

Kommentarer
Postat av: jenny

nej för det fanns inga röda skor. enligt syrran så såg hon dem men det fanns tyvärr inga spår kvar av dem. lite konstigt. så vi började undra om de inte lagt undan dem tills rean. men äh skitsamma. kommer väl fler fina sen..
saknar dig. älskar dig kyss o lycka till! håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback