Första matchen i EM

Nu var den första matchen avklarat, det blev förlust för min del med 0-2 i set, med siffrorna 15-21 och 20-22 mot den tyske Michael Behrendt. Det var dock inte hela världen da förlusten var en taktisk sadan, eftersom det ar tre personer, inklusive mig, i min pool. Om jag blev etta skulle jag fa möta tvaan fran grupp C. Om jag blev tvaa i min grupp sa möter jag tvaan fran grupp A. Nu är det sa att i grupp A finns det pa pappret lättare motstandare än i grupp C.
Genom att bli tvaa i min grupp sa slipper jag alltsa tvaan fran grupp C.

Ni kan kolla resultaten fran matcherna pa
http://www.deafbadminton.eu/.
Om det nu skulle vara av intresse? =)

Man hoppas pa framgang pa dubbeln, som börjar imorgon vid halv sex-tiden där vi, jag och Magnus Ryttervik, möter ett kroatiskt dubbelpar.

Det far racka for idag.

Hjärtliga hälsningar fran regniga Wien.

Kommentarer
Postat av: jenny

har mejlat dig nu.. håller tummarna. du får berätta mer sen. älskar dig!

Postat av: sess

haha, yeah, nu har vi hamnat i förlovningsgänget, kul! :) tacktack! :)

2006-09-04 @ 14:43:49
URL: http://splendya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback