Det artar sig...

Nä du, brorsan. Det blir inget epilog trots att min blogg hitills varit synonymt med själva döden.

Jag ska ta och skärpa mig och försöka dela av mig tråkiga, eller kanske roliga, fakta.

Den här listan såg jag hos brorsan, som i sin tur tog det från nån annan, och har alltså kopierat det.

Man googlar på svaret till frågorna och klistrar in den första bilden som kommer upp!

[1] hur många år fyller du på nästa födelsedag?

img  22

[2] vilken är din favoritfärg?

img  Grön

[3] vad är ditt andranamn?

img  Yngve

[4] vad åt du sist?

img  Honung

[5] har du någon ovana? vad?

img  Sova länge på morgonen

[6] vilken är din favoritfrukt/grönsak?

img  Banan

[7] vilket är ditt favoritdjur?

img  Hund

8] vart bor du? stad/samhälle?

img Trångsund

och

img Rosta

[9] vilken är den mest användbara saken i ditt hem?

img Dator

[10] vad heter ditt husdjur?

img Hette Kola

[11] vad köpte du senast?

img Solero

[12] vad gör dej glad?

img Pannkakor

[13] vad heter du?

img Thomas

[14] vad heter du i efternamn?

img Ingvarsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback