Halloweenparty x 2

Bu!

I skrivande stund är det omkring 1 timme och 40 minuter tills halloweenfest nummer ett börjar och 26 timmar 10 minuter till halloweenfest nummer två. Vad mer kan man begära?!

På halloweenfest nummer ett blir det storröj hemma hos Emelie med världens underbaraste klass - IL2B.
Måste nog sätta igång och fixa till mig nu så att man blir klar och för omväxlings skull vara ofin och komma i tid (fint folk sägs ju komma sent...).


Halloweenfest nummer två blir hemma hos oss. De lyckliga får även en bonus i form av permiärvisning av vår nyrenovererade lägenhet! :-) Eftersom det är en halloweenfest så vill man ju skapa bästa (jaja, näst bästa då) möjliga detaljer.. Vad det blir får ni se! Topphemligt!
Som cliffhanger(?) kan jag avslöja att jag fixat en grej som jag hoppas blir pricken över i:et!


Vi ses mina gastar!

Med vänliga hälsningar greve Tracula (nej hag har inte stavat fel, t som i thomas. så det så!)

Kommentarer
Postat av: Dess

två helloween fester inom kort, låter helt underbart :)
hoppas det blev lyckat :)

2007-11-03 @ 13:35:55
Postat av: mallie

yeah, det blir en superkväll ikväll! och jag vet vad hemligheten är.... *belåten* fniss. ses ikväll!

Postat av: Ida

Smög in lite på föregående skribents bloggsida och tittade på bilder ifrån fest nr 2.. Jösses vad du dominerar på gruppfotot!! :D Men sötare värdpar får man leta efter, gullisar! kramar*

2007-11-04 @ 23:09:53
Postat av: piggelin

Jag kikade på Mallies blogg! Säger bara FIIIIINNNN lägenhet ni har!...

2007-11-06 @ 19:59:40
URL: http://dansarengirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback